Organy Wydziałowe
Rada Naukowa Dyscypliny Nauk Medycznych
Na mocy Statutu została powołana Rada Naukowa Dyscypliny Nauk Medycznych w celu zapewnienia wzrostu poziomu naukowego badań naukowych oraz prac rozwojowych.
Skład Rady Naukowej Dyscypliny Nauk Medycznych:
Przewodnicząca - prof. dr hab. Monika Rudzińska-Bar
prof. dr hab. Piotr Buszman
prof. dr hab. Krzysztof Tomaszewski
prof. dr hab. Beata Biesaga
prof. UAFM dr hab. Bogdan Batko
prof. UAFM dr hab. Wojciech Wysocki
prof. UAFM dr hab. Ewa Wypasek
Zespół ds. umiędzynarodowienia kształcenia:
Przewodniczący - prof. UAFM dr hab. Dariusz Plicner
dr Anna Mokrzycka
prof. UAFM dr Paweł Szymanowski
stud. Agnieszka Krawczyk
Komisja ds. analizy medycznych zdarzeń niepożądanych:
Przewodnicząca - prof. UAFM dr hab. Irena Milaniak
prof. UAFM dr hab. Dariusz Plicner
dr Zofia Foryś
dr Anna Szczypta
mgr Małgorzata Maluty
mgr Ewa Żymankowska-Saługa
mgr Justyna Filipowicz-Ciepły
Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia
- Zarządzenie Rektora Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego nr 49/2019 z dnia 15 listopada 2019 r. w sprawie uczelnianego systemu doskonalenia jakości kształcenia
- Zarządzenie Rektora Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego nr 120/2020 z dnia 1 grudnia 2020 r. zmieniające zarządzenie w sprawie uczelnianego systemu doskonalenia jakości kształcenia
- Zarządzenie Rektora Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego nr 36/2020 z dnia 21 kwietnia 2020 r. w sprawie zasad hospitacji zajęć dydaktycznych w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Zarządzenia Rektora i Dziekana WLiNoZ odnośnie Komisji ds. Jakości Kształcenia
Komunikat Dziekana WLiNoZ nr 14
Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia WL
prof. UAFM dr hab. Agata Bałdys-Waligórska
prof. UAFM dr hab. Maciej Krupiński
dr Katarzyna Sajak-Hydzik
dr Lidia Stopyra
dr Małgorzata Kalemba-Drożdż
mgr Maciej Wierzbicki
Patryk Hebda
PROCEDURY ZAPEWNIANIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA
Proces zapewniania jakości obejmuje kontrolę jakości oraz działania naprawcze, lub doskonalące.
Kontrola jakości realizowana jest poprzez:
- Zasięganie opinii studentów na temat jakości zajęć (z włączeniem oceny praktyk) oraz oceny nauczycieli:
- w formie uczelnianych ankiet on-line,
- własnych ankiet w formie papierowej przygotowanych na kierunku,
- zbierania informacji lub skarg opracowanych przez przedstawicieli studentów,
- okresowych spotkań Dziekana i Prodziekanów ze starostami grup;
- Okresową ocenę programów studiów przeprowadzaną przez Zespoły ds. Jakości, które analizują aktualność treści, ich zgodność z efektami uczenia się a także metody oceny postępu studentów w aspekcie ich adekwatności do ocenianych efektów;
- Analizę wyników sesji egzaminacyjnych, przez Zespoły ds. Jakości, umożliwiającą ocenę poziomu osiągania efektów uczenia się przez studentów;
- Raporty dotyczące zidentyfikowanych problemów przedstawiane przez opiekunów poszczególnych lat studiów;
- Hospitacje zajęć, przeprowadzane zgodnie z procedurą określoną przez uczelnianą Komisję ds. Jakości Kształcenia;
- Ocenę jakości prac dyplomowych.
Wyniki wszystkich badań ankietowych, analiz oraz hospitacji podlegają podsumowaniu przez Zespół ds. jakości, który przedstawia je Dziekanowi.
Zapewnianie jakości
Za najważniejszy element procedury zapewniania jakości uznaje się przygotowanie propozycji poprawy w odniesieniu do zastrzeżeń wynikających z dokonanych analiz procesu kształcenia.
Propozycje te winny dotyczyć konkretnych, wybranych aspektów działań dydaktycznych i zawierać harmonogram ich wdrożenia. Przygotowanie takich propozycji powinno się odbywać przy współdziałaniu Zespołu ds. jakości kształcenia oraz osób odpowiedzialnych za organizację programu (o ile nie wchodzą w skład tego Zespołu).
> PEŁNY WYKAZ ZADAŃ KJK ZGODNIE Z ROZPORZĄDZENIEM REKTORA
SPRAWOZDAWCZOŚĆ
- Raz na kwartał odbywają się spotkania Wydziałowej Komisji ds. jakości, na których przedstawiciele Zespołów Kierunkowych prezentują aktualne działania i wymieniają się doświadczeniami.
- Raz do roku Rada Wydziału poświęcona jest przedstawieniu analiz jakości oraz propozycji działań naprawczych
HOSPITACJE
- Procedura hospitacji na WLiNoZ
- Załącznik nr 1 do Procedury hospitacji na WLiNoZ (Plan hospitacji)
- Załącznik nr 2 do Procedury hospitacji na WLiNoZ (Karta hospitacji)
- Załącznik nr 3 do Procedury hospitacji na WLiNoZ (Protokół hospitacji)
- Załącznik nr 4 Hospitacja - praktyki zawodowe
- Załącznik nr 5 Hospitacja LEK zajec klinicznych
- Załącznik nr 6 Hospitacja zaj. praktyczne